در بارداری میشه نسکافه خورد ؟!

۴ پاسخ

من نخوردم

آره من کلی خوردم

من یه بار خوردم

بخاطر کافئینش میگن خوب نیس ولی در حد کم منم میخورم
البته کاپوچینو
درصد قهوشم کمه

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان رادوین ورادمان مامان رادوین ورادمان ۳ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان برون عالی مامان برون عالی روزهای ابتدایی تولد
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد