سلام دوستان میشه نسکافه خورد خیلی هوس کردم ؟

۷ پاسخ

بله میشه خورد

بخور جیگر چرا نخوری ماه آخری حالا یکبار اشکالی نداره

من میخورم

اره بابا من ازاول میخوردم روزی یدونه خبری نیس

اره بخور هرچی دلت میخواد بخور
بچه که دنیا بیاد بخاطر شیر دادن هیچب نمیتونی بخوری 😮‍💨

من هفته ای یبار میخورم

اره بابا من زیاد خوردم چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی