سلام مامانا تو هفته من نسکافه میشه خورد؟

۵ پاسخ

زیاد روی نکنی آره میشه

بله میشه

بارداری اولم یبار خوردم شب تا صبح بچه آروم نگرفت
بعدا که به دکترم گفتم باهام دعوا کرد گفت اصلا نخور

منکه بچم خیلی تکون میخوره میترسم بخورم شکممو پاره کنه😂

وای منم خیلی دوسدارم بخورم میگن نمیشه🥹

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادوین ورادمان مامان رادوین ورادمان ۳ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۹ ماهگی