سلام مامانا تو هفته من میشه جیگر خورد ؟

۸ پاسخ

بخور نوش جونت

هر دکتری نظرش متفاوته
دکتر من گفت از اول تا اخر بارداری ممنوعه جیگر

کلا چون ویتامین آ زیاد داره میگن خوب نیست ولی خب برا هوست دو تا ۳ تا قلیه بخور

بخور نوش جونت

ن بخور عزیزم نوش جونت

فقط میگن ۳ ماهه اول نباید خورد بعدش کمش اشکال نداره منکه ۵...۶ باری خوردم

مم ۳روز پیش جگر خوردم

منم خیلی هوس کردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی