بچه ها تو هفته های من میشه دل و جیگر خورد؟

۱۲ پاسخ

آره من از اول بارداری تا الان ۷ ۸ بار خوردم

من بعد ۳ ماه اول بالای بیست باره دارم میخورم

من دلم میخواد جیگر با دنبه بخورم ولی خب دست خودم نیست میترسم

دکتر من گفت کلا خورده نشه بهتره

دل میشه خورد

من که خوردم. دوسه بار

من‌توبارداری نمیخوردم نخوری بهتره

نه عزیزم تا لحظه اخر نمیشه اگه هوس کردی یدونه بخور

آره عزیزم،واسه ماه های اول میگن نخوری چون ویتامین آ زیادی داره،الان دیگه مشکلی نیست

اولاش میگفتن خوب نیست الان دیگه خیلی مهم نیست ولی تعادل داشته باش

یه تیکه هیچی نمیشههه

اره ولی زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی