مامانا جیگر گوسفند تو هفته من‌میشه خورد ؟؟

۸ پاسخ

دو سه تیکه

اره باباااا

من از اول خوردم
هرروز که نمیخوریم ،چیزی نمیشه

من میخوردم

بد زاییدن انقدر بخور تا حال بیای

اره عریزم میشه ولی خیلی کم در حد رفع هوست

من هفته پیش جیگر سیاه دو سیخ و دوسیخ قلوه خوردم در حد تعادل فکر نکنم بد باشه

من اینقدر هوس کردم میترسم بخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی