من ک از اول میخوردم ولی کم
بخور مشکلی نداره
من همه چی میخورم زعفرون .. زرشک .. جیگر
من چند وقت پیش خیلی خوردم
نمدونم حالا ضررشو
انشاا.. چیزی نشه😐
من میخورم در حد چن لقمه
از اول بارداری تا الان سه بار خوردم
منکه ماهی ۲ سیخ میخورم عزیزم
ن بابا بخور.هرچیزی زیادش ضرر دارع
خیلی هوس کردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.