۷ پاسخ

من ک از اول میخوردم ولی کم

بخور مشکلی نداره
من همه چی میخورم زعفرون .. زرشک .. جیگر

من چند وقت پیش خیلی خوردم
نمدونم حالا ضررشو
انشاا.. چیزی نشه😐

من میخورم در حد چن لقمه
از اول بارداری تا الان سه بار خوردم

منکه ماهی ۲ سیخ میخورم عزیزم

ن‌ بابا بخور.هرچیزی زیادش ضرر دارع

خیلی هوس کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی🥹🫀 مامان تودلی🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 ۱ ماهگی