خانوما جیگر خوبه بخورم جیگر گوسفند؟

۱۱ پاسخ

خیر اصلا نخور
الان یه سریا میگن ما خوردیم فلان ولی ریسک نکن من دلم لک زده برا آب هویج ولی ریسک نکردم

دکتر من هرچیزی به اندازه بخوری هیچ ضرری نداره برای بچه

من همین دیروز خوردم نگران نباش زیاد نخوری هیچ نمیشه

نه

نمیخام نسخه خودمو برات بپیچم ولی من از اول بارداری شربت زعفران،( جگر گاهی هم خام)، آب هویج بستنی ماهی دوسه بار خوردم شکرخدا هیچ مشکلیم پیش نیومده

خوب نیس اصلا

من بخاطر کم خونیم از شیش ماهگی دکترم گفت ماهی یک تا دوبار در حد تعادل و کاملا پخته بخور

زیاده روی نکنیه بار بخور نفست بخوابه بعد زایمان ان شاالله میخوری

خیلی خیلی کم بخور در حد یکی دو تا لقمه

ن اصلا نخورررر

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد