۵ پاسخ

بخور عزیزم تا دویست گرم در هفته مجازی ک بخوری
من بیشترم میخورم😁

س لقمه بخور

نه بخور نوش جان
زیاده روی نکن
کامل پخته باشه

نه کم همین ک
هوس توبندازه

اره من هر دوهفته ی سیخ میخوردم

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد