خانما تو ماه من جیگر ضرر داره؟

۶ پاسخ

نه ولی کم بخور

ن من از ۴ماهگی ب بعد خوردم ماهی ی بارو
امشبم جیگر داریم 😬😬

جزو چیزایه که همه دکترا به اتفاق میگن ممنوعه!

من ماهی یه بار میخورم اونم دوتا سیخ

جیگربخاطرآهن بالامیگن ضرر داره
ولی بایه بارچیزی نمیشه.منم تاالان ۲باری خوردم

من میخام چند روز دیگه بخورم شک دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۳ ماهگی