نه ولی کم بخور
ن من از ۴ماهگی ب بعد خوردم ماهی ی بارو
امشبم جیگر داریم 😬😬
جزو چیزایه که همه دکترا به اتفاق میگن ممنوعه!
من ماهی یه بار میخورم اونم دوتا سیخ
جیگربخاطرآهن بالامیگن ضرر داره
ولی بایه بارچیزی نمیشه.منم تاالان ۲باری خوردم
من میخام چند روز دیگه بخورم شک دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.