نه عزیزم بخور نوشجونت
تا ۲۰۰ گرم مشکلی نداره
نه عزیزم بخور نوش جونت من حداقل ماهی یکبار میخوردم
چند دونه بخور اشکال نداره
کم بخور، و خوب کبابش کن نیمپز نخور
در حد رفع هوس اشکال نداره اما برعکس همه دکترا،دکتر من میگف هفته ای یه بار جیگر بخوری خیلی هم خوبه هیچ اشکالی نداره
من دیشب دو سه تا لقمه کبابی خوردم
تو کل بارداری یه دکتر میگفت ۴ بار به صورت پراکنده مثلا ماهی یه بار برای رفع هوس اشکال نداره
یک ضرره نه ولی زیاد نخور
در حد یه سیخ کبابی بخور اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.