خوردن جیگر گوسفند تو این ماه ضرر داره یانه؟

۵ پاسخ

اینهمه صبر کردی یکم دیگه هم روش 🫠

توماه های اول ضرر داره ن الان

به نظر دکتر من هرچیزی به اندازه خوبه بیشترش ضرر داره من ازاول بارداری شاید۳بار خوردم

من دیشب نمیدونستم بده 6 7 تا تیکه بزرگ خوردم 🤦🏼‍♀️ 🤦🏼‍♀️ چت جی بی تی زدم نوشته بود یه بار خوردنش مشکلی نداره ولی خوردن روتین وارش چرا.منکه دیشب انقد سنگین شده بودم تا صبح خوابم نبرد هضم نمیشد لعنتی

من اندازه دو تا دونه امشب خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردآلو🌝 مامان گردآلو🌝 ۲ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 ۱ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی