اینهمه صبر کردی یکم دیگه هم روش 🫠
توماه های اول ضرر داره ن الان
به نظر دکتر من هرچیزی به اندازه خوبه بیشترش ضرر داره من ازاول بارداری شاید۳بار خوردم
من دیشب نمیدونستم بده 6 7 تا تیکه بزرگ خوردم 🤦🏼♀️ 🤦🏼♀️ چت جی بی تی زدم نوشته بود یه بار خوردنش مشکلی نداره ولی خوردن روتین وارش چرا.منکه دیشب انقد سنگین شده بودم تا صبح خوابم نبرد هضم نمیشد لعنتی
من اندازه دو تا دونه امشب خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.