بعد زایمان تو شیردهی میشه دل و جیگر گوسفندی خورد؟؟

۸ پاسخ

نه عزیزم به هیچ وجه نخور برا زردی بچه خیلی بده

نخوری بهتره برا زردی بده

من شنیدم جگر شیرو تلخ میکنه !!!دل و...مشکلی نداره

واااااا ...همین الانش‌م میتونی ...فقط سه ماهه اول نباید خورد اونم زیاد ولی یکی دو تیکه رو میشه خورد ..

من خوردم بعدش یکم عرق نعنا با آب قاطی کن بخور هیچ مشکلی ندارع تازه مقوی هم هس

جگرسنگینه

بعله
با چای فراوان بنوش

من تو باردای هم مبخورم

سوال های مرتبط

مامان آنی و نینی🧿🧿 مامان آنی و نینی🧿🧿 ۱۱ ماهگی
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی