نه عزیزم به هیچ وجه نخور برا زردی بچه خیلی بده
نخوری بهتره برا زردی بده
من شنیدم جگر شیرو تلخ میکنه !!!دل و...مشکلی نداره
واااااا ...همین الانشم میتونی ...فقط سه ماهه اول نباید خورد اونم زیاد ولی یکی دو تیکه رو میشه خورد ..
من خوردم بعدش یکم عرق نعنا با آب قاطی کن بخور هیچ مشکلی ندارع تازه مقوی هم هس
جگرسنگینه
بعله
با چای فراوان بنوش
من تو باردای هم مبخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.