۶ پاسخ

اره عزیزم

اره باید بخوری اصلا.فقط یبست نکنه روزی یک سیخ بخوری خونساز عالیه تازخمت خوب بشه

اوایل ن سنگینه بچت اذیت میشه باید هر نوع غذایی میخوری حواست باشه ک چون بچه شیر میخوره سنگین باشه دل درد سرد باشه گریه

اره ببا نوش جونت بخور

اره عزیزم باید بخوری حتما ک خونی ک ازت رفته یجوری تامین بشه خیلی مفیده

آره من خوردم فقط غذای خشکیه بعدش میوه بخور که یبوست نگیری

سوال های مرتبط

مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی