من مامانم سر داداشم دقیقا بعد زایمان که مرخص شد جگر خورد
با اینکه داداشم اصلا زردی نداشت یهو فرداش خیلی خیلی شدید رفت بالا که سریعا بستریش کردن
و شبش هم به همون سرعت اومد پایین
دکتر گفته بود چون جگر خوردی شیر دادی اینجوری شده
برا بچه سنگینه
آره خیلی خوبه فقط سنگینه بعدش یه چیزی بخور بچه دلدرد نشه
والا دختر من زردی وکولیک داشت گفتن نخور شیر میدی
اتفاقا تا میتونی جگر و کوشت سیخ بکش بخور میگن خوبه
اتفاقا باید خورد
بله چرا نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.