بعد زایمان میشه دیگه جگر خورد؟

۷ پاسخ

من مامانم سر داداشم دقیقا بعد زایمان که مرخص شد جگر خورد
با اینکه داداشم اصلا زردی نداشت یهو فرداش خیلی خیلی شدید رفت بالا که سریعا بستریش کردن
و شبش هم به همون سرعت اومد پایین
دکتر گفته بود چون جگر خوردی شیر دادی اینجوری شده

برا بچه سنگینه

آره خیلی خوبه فقط سنگینه بعدش یه چیزی بخور بچه دل‌درد نشه

والا دختر من زردی و‌کولیک داشت گفتن نخور شیر میدی

اتفاقا تا میتونی جگر و کوشت سیخ بکش بخور میگن خوبه

اتفاقا باید خورد

بله چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور👶🏻🩵 مامان ماهور👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد