خانما بعد از زایمان تو شیردهی میشه قهوه یا نسکافه خورد؟

۵ پاسخ

حتما اگه سزارین میشی اثر بی حسی میره با اب فروان سرتم اصلااا تکون نده از لحظه ایی ک میخوان به کمرت بزنن سعی کن حرفم نزدی سردردش خیلی بده میگن

ن گلم نخوری بهتره کافئینش زیاده بچه اذیت میشه

اره چرا نشه اصلا انقدر چایی و آب و ماءشعیر نسکافه و قهوه میخوری ک شیرت بیاد
بعدم من شنیدم قهوه چون تلخه شیر رو تلخ میکنه

من یادمه دکتر به خواهرم گفت بخور ، واسه طبیعی هم زمان درد ها ماما همراه خودم برام درست میکرد می‌گفت انرژی بگیری

من نخوردم.
خصوصا اوایلش..بچه ات دیگه نمیخوابه

سوال های مرتبط

مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد