خانوما بعد زایمان میشه جیگر خورد؟🥲🤕

۹ پاسخ

سلام منم تا حالا چند باری خوردم جیگر
کله پاچه

من ک فقط منتظرم زایمان کنم ازبیمارستان بچمومیدم ببرن خونه مستقیم جیگرکیم😫😂

اره منم منتظرم جیگر و شله زرد بخورم

میتونی بخوری فقط چون یبوست آور هست حتما از شربت ملین روزانه استفاده کن و اب زیاد بنوش. چون اذیتت میکنه

من الانم خوردم ولی زیاد ن

الانم مشكلي نداره بخوری چندتا دونه واسه رفع هوس

بله عزیزم خیلی هم خوبه برا زائو منکه ثانیه شماری میکنم برا خوردنش اینقدر تو دلم مونده🤣

اتفاقا طرف ما به زن زاعو میدن ک قوت بگیره
ولی مگه توبارداری نمیخورید؟

من الانم خیلی زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی