خانوما جیگر الان دیگه میشه خورد از اول بارداری ترسیدم بخورم

۴ پاسخ

چرا از همه چی میترسین
بخور ولی در حد کم و تعادل نه زیاد
من از اول تا الان دو سه بار کله پاچه هم خوردم جیگرم خوردم در حالیکه خیلیا میترسن فقط

من چند بار خوردم،زیاده روی نکنی هیچ ایرادی نداره

نه اویل یکم باید مراعت کرد بعد ها در حد هر از گاهی و کم مشکلی نداره...

در حد کم مشکلی نداره.

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان عرشیا مامان مامان عرشیا ۲ ماهگی