سلام تو هفته من میشه دیگه جیگر خورد؟

۱۱ پاسخ

منظورم از جیگر تنها نیست دل و قلوه ریه اینا همه رو سرخ میکنیم

من که نخوردم از اول بارداریم تا الان. نه جیگر. نه عسل. 🥲

بخدا منم اینقد هوس میکنم یه دیس بزرگ بشینم جیگر بخورم اما میگن خوب نیست،کم هم نمیتونم بخورم دلم توش میمونه
منتظرم زایمان کنم هرشب برم جیگر بزنم

نه نخوری بهتره

خیلی کم

کم بخوری هیچ چیزی کمش بد نیست زیادشم خوب نیست

من والله تا اینجا دوبار خوردم اونم قشنگ 😅

نه عزیزم در حد ی تیکه بخور

درحد سه چهارتا دونه اشکال نداره بخور دیگه بچت بزرگه

نخوری بهتره

هرچقدر نخوری بهتره به هرحال ویتامین A بالایی داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی