۱۲ پاسخ

نخوری بهتره کلا توی بارداری توصیه نمیشه عزیزم
شنیدم قدیمیا میگفتن باعث ماه گرفتگی روی پوست نی نی میشه!!!
ولی در کل نخوری بهتره یکم دیگه صبر کن تا نی نی به دنیا بیاد🥹

نخوری بهتره -بجاش گوشت سیخ بگیر بخور

سه ماهه اول ممنوعه. بعد از اون مشکلی نداره هرازچندی

در حد رفع هوس بخور مشکلی نداره

من چندددد بار دل خوردم

من ک نمی‌دونستم همون ماه اول ی دل سیر خوردم

زیادش خوب نیست ولی خودت بگیر درست کن بیرون بهداشتی نیست برای وضعیت الان

دکتر من گفت هفته ای یه بار میتونی بخوری ،من برا اطمینان ماهی یه بار میخورم

عزیزم دیگه از الان میتونی بخوری با خیال راحت بخور البته ب شرط اینکه دکترت برات منع نکرده باشه

ی دو تیکه بخور ک هوس دلت در بره ولی خوب نیست

منکه خوردم همین مدت که گذشت

بخور فک نکنم بد باشه الان ولی زیاده روی هم نکن

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وششم بارداری