۶ پاسخ

منم یبار خوردم ولی یکم سنگین بود برام سرگیجه گرفتم

من چند بار خوردم

من یبار دلم خیلی میخواست یه کاسه خوردم خداروشکر مشکلی هم پیش نیومد

حیف ک نمیشه خورد من ۵ ماه ک مخام ولی نمیتونم لب بزنم بهش چون ی زره گرمی بخورم سریع بدنم واکنش میده حتی ارده و شیره هم نمتونم بخورم بخاطر واکنش ها چون قبل بارداری زود پریود میشدم الا میترسم از زایمان و درد ها ک زود بیاد سراغم مگم ولش ماه آخر میخورم 😂

من کاچی‌معمولی زیاد خوردم فقط داخلش یکم زعفران میریزیم
و یکم ام روغن

نه متاسفانه خیلی گرمه 😭😭

سوال های مرتبط

مامان دیار‌طلا🐣 مامان دیار‌طلا🐣 ۹ ماهگی
مامان شاه پسرم🩵 مامان شاه پسرم🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد