بخور عزیزم. هرچقدر دوس داری بخور با دوسه بار چیزی نمیشه. منم هر چندوقت یکبار میخورم
من اوایل بارداریم پدر شوهرم برام جیگر بره گرفت روی گاز درست میکردم یک روز درمیون ۵یا ۶تیکه میخوردم تا ۶ماه بعد از جیگر بدم آمد از هوس جیگر مرغ میکنم با اینکه میگن ضرر داره ولی هفته ی یبار درست میکنم کنارش سیب زمینی سرخ میکنم که جیگر و کمتر بخورم کلن میگن وقتی چه باردار هستی که نیستی هوس یه چیزی میکنی بدن به اون ویتامین نیاز داره که دلت میخواد
میشه بخوری ولی کم
اره بابا تو خودگهواره زده میتونی بخوری ماهی ی بار ،اتفاقا زده خوبه ولی اگه هر روز بخوری بد میشه
کبابی نخور بزار توروغن قشنگ سرخ بشه وکامل پخته بعد بخور اینجور سالم ترهست.
میگن بعده
برا باردار
من تاحالا چندبار خوردم
اون قدیما بیشتر حامله ها هفتگی میخوردن چیزی نمیشد
درحدی که ویارت رفع بشه بخور اشکالی نداره
در حد چند تا مشکل نداره من خوردم
من که زیاد خوردم تو بارداریم ولی میگن خوب نیست درحدرفع هوس بخور
یه چندتا دونه بخور زیادش خوب نیس
آره عزیزم چند تیکه میتونی بخوری
در حد چندتا تیکه اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.