پر حد رفع هوس بخور دیگه کامل نخوری
من ک خوردم بارها
من خوردم
اره بابا من چندسری خوردم
من چون از خود ماهی بدم میاد کنسرو ماهی میخورم یه موقع های، به دکترمم گفتم گفت بیست دقیقه بزار بجوشه مشکلی نیست
کنسرو لوبیا و بادمجون ام هوس کردم خوردم😐زیاد سخت نگیر به خودت درحد نرمال همه چیو مصرف کن
تن ماهی جیوه داره زیاد نخور
من خودم عشق تن ماهی ام نخوردم 😞 ولی لوبیا خوبم هست قشنگ بجوشونش نوش جان حبوبات بزای وزن دهی خوبم هست
اره میشه
آره بخور
بقول 🚶🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.