۱۱ پاسخ

من ک لب نمیزنم

اصلا.

نه ، پیش نیومد تاحالا ک بخورم
فقط ی بار خونه مادرم کنسرو ماهی با برنج درست کرده خوردم یکم

من چندین بار خوردم

ن والا من دیشب اتفاقا لوبیا ی عالمه خیس کردم ، هم خوراک لوبیا درست کنم هم بپزم بذارم فریزر برای آش و …، کاری نداره خودت درست کن عزیزم ، من قبل بارداریمم برای چکاب میرفتم دکتر زنان میگفت کنسرو تا میتونی نخور الان ک دیگه باید رژیم غذایی داشته باشیم. حالا گاهی اشکال نداره الان ک جنگ شده ممکنه مجبور ب استفاده بشیم ولی تا میتونی نخور

نه من اصلا نخوردم

نخورین کنسروی بهتره

سلام نه اصلا

من هیچ کنسروی تا الان نخوردم
البته یبار دلم تن ماهی میخواست ولی برطرف شد شکر خدا 😅

من فقط کنسرو ماهی از اول بارداری تا الان دو بار خوردم چون میگن زیاد خوب نیس ولی هوسی اشکال نداره

نه عزیزم کلا ضرر داره درحد یک بار دو بار تو‌کل بارداری شاید موردی نداشته باشه درمورد کنسرو
ولی تن ماهی بخاطر جیوه اش اصلا اصلا خوب نیست گلم
روی مغز بچه اثر میذاره

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی