من آهنم خیلی پایینه میتونم جیگر بخورم

۱۹ پاسخ

نه عزیزم جیگر نخور

نه گلم ضرر داره

اسفناج وعدس عالیه

جیگر ویتامین آ بالایی داره روی مغز و چشم بچه میتونه اثر بد بذاره مصرفش در حد خیلی کم اشکال نداره برای کمخونی دارو بخور و عدس و اسفناج

نه عزیزم ریسکش زیاده نخوری بهتره

اسفناج عدس و اینا خیلی خوبه ولی جگر بخاطر ویتامین آ زیادش ممنوعه توبارداری

جیگر اون قدی نمیبره بالا حتما به دکترت بگو قرص آهن بخوری من از ده هفته میخورم

خانم ها من از اول با داریم تاالان هسلن قرص آهن نخوردم بعداشت بهم داد بخورم خوبه

هم برا خودت خوبه هم بچه

سویق عدس بخر بخور فوق العادست

نه اصلا

نه جانم اصلا به هیچ عنوان بجاش حبوبات و پستع بادوم انار اسفناج هم خوبه بخور

نه جانم اصلا به هیچ عنوان بجاش حبوبات و پستع بادوم انار اسفناج هم خوبه بخور

نه جانم اصلا به هیچ عنوان بجاش حبوبات و پستع بادوم انار اسفناج هم خوبه بخور

نه نخور همون قرصایی که دکترت بهت داده رو بخور

نه خوب نیست به دکتر بگو اهن بنویس

میگن خوب نی ولی من تو ۴ماه بارداریم اولین بار دیشب خوردم
ی بار طوری نیس

عوس ابپز کن روزی یکبار با قاشق بخور خیلی عالیه

نههه جیگر بده

سوال های مرتبط

مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا🐣🫀 مامان بردیا🐣🫀 ۵ ماهگی
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری