مامانا آهنم خیلی پایینه

۹ پاسخ

آهن فرامکس ۱۵۰ دکتر بهم داد گفت کامل جذب میشه

منم روزی دوتا میخورم

عدس بخور ماش هم خوبه

در کنار اهن سبزیجات مخصوصا سبز پررنگ هستن استفاده کن مثل کاهو اسفناج سبزی خوراکی من اسفناج میخورم رب انارخالصم میزنم اهنش بیشتر میشه میگن

اتفافا تو هفته شما افت کرد هموگولبینم چندهفته اومد بالاتر با قزص ودارو

منم روزی 2 تا قرص می خورم

دو نوبت قرص آهن تو‌بخور یکی بعد ناهار یکی بعد شام

من ۱۰بود هموگولبینم با قرص الان نزدیک ۱۲شد

قرص آهن بخور دیگه

سوال های مرتبط

مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی