۵ پاسخ

منم تازگی دکتر رفتم برای ذخیره خون پایین،فریتینم ۳ بود
دکتر قرص آهنم رو قوی تر کرد و گفت روزی دوتا بخورم

منم روزی ۲ تا قرص آهن میخورم. عدسی هم میگن خوبه

منم ذخیره اهنم کمه دکترم قرص اهنمو روزی 2 تا کرد

منم ذخیره آهنم پایین بود دکترم فرستاددکتر خون سرم اهن نوشت برام

عدسی بخور و با مشورت پزشک تو هفته ۳ روزش و قرص اهن و دوتا بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی