۲ پاسخ

واسه منم خیلی اومده پایین رفتم دکتر خون،بهم دارو داده و گفتش ده روز بعد مجدد آزمایش خون بدم،و اینکه سزارین برام خوب نیست چون حین جراحی خون زیادی از دست میدی و باید طبیعی زایمان کنم😕

مگه قبلا چند بود!!

سوال های مرتبط

مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی