۷ پاسخ

حتمااا

بله حتما. من از یکسال قبل مو رنگ نکردم که بتونم ذخیره کنم

من اره
تعرفه ش هم امسال رفته بالا

۲۰تومن اینا شده فککنم

هزینش چقدره

چجوری ذخیره میکنن برای چی به چه دردی میخوره؟

چقدر هزينش

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی