۹ پاسخ

من حتما انجام میدم

اره حتما
انشاالله

حتمااا

آری از واجباته

من انجام میدم، ثبتنام کردم

خیلی هزینه میبره

اره هنوز اقدام نکردم ولی میخام انجام بدم

تو این شرایط فک‌نکنم
شانس ندارم‌میبینی موشکی زدن ب مرکزش😁

من نه

سوال های مرتبط

مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی