۶ پاسخ

سلام عزیزم بله من ثبت نام کردم .

آره من اقدام کردم
چون این فرصت فقط یکبار توی زندگی هر فرد هست و این سلول های بنیادی ممکنه در آینده بجز خودش به درد اعضای خانواده هم بخوره

من انجام دادم

من نه🤷‍♀️

من دو دل هستم

من هرچی زنگ میزنم لامصبا جواب نمیدن نمیدونم چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی