۵ پاسخ

من سوال کردم گفتن تو ایران خیلی ب درد نمیخوره علم استفادع اشو ب اندازه خارج ندارن

والا منم‌خیلی دوست داشتم بکنم این کارو ولی همه گفتن هزینه الکیه

منم قصد این کارو دارم

من واسه دخترم ذخیره کردم الان برای پسرمم اقدام میکنم

من میخواستم این کارو کنم از چند نفر پرسیدم پروسه سختی داره

سوال های مرتبط

مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی
مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی