۸ پاسخ

من ثبت نام کردم هنوز زنگ نزدن.
ولی هزینش تقریبا ۲۱تومنه تو همین گهواره هم تو توضیحاتش زده

من دوهفته پیش زنگ زدم گف ۲۲۷۰۰

من ثبت کردم ۲۱ تومن شد چکی طی دو قسط هم میتوتی پرداخت کنی

منم دوس دارم انجام بدم چطوریش نمی‌دونم این سری پیش دکترم برم ببینم چی میگ از ی طرف نمیخام از روز اول ک ب دنیا میاد ب مریضی و چیزای بد فک کنم ، واقعا موندم

دوستم میخواد انجام بده گفت ۲۰میلیون که وام میدن اقساط پرداخت میکنی

شما تحقیق کردی در موردش؟خوبه ؟

مراحلش چطوره؟ باید چکنیم دقیق؟؟

پارسال ذخیره کردم

سوال های مرتبط