مامانا شما بند ناف رو ذخیره میکنین؟

۱۱ پاسخ

بله قصدش رو دارم حالا باید قرار داد ببندم

من نه
چون گفتن تا۲۵سالگی قابل استفادس فقط

من ذخیره نکردم، چون دقیقا روزی که باید همسرم میرفت برای کیت و اینا، جنگ شد و تهران رو زدن

من خیلی دوس داشتم ولی شوهر بی معرفتم لج کرده میگه ن

عزیزم هزینه بهتون گفتن چقدره؟

من ثبت کردم اما بهم زنگ نزدن
از طرفی سرما هم خوردم
دوستم ماه پیش انجام داد زنگ زدن گفتن تعداد سلولها ب حد نصاب نرسیده انجام نشده حالا علتش نمیدونم چیه
من ۳۳ هفته ثبت کردم باید خودشون زنگ بزنن بعد قرارداد میارن در خونه امضا میکنی کیت رو هم میدن ک از الان بذاری تو ساک بیمارستان اما خبری نشد فکر کنم ب خاطر شرایط پیش اومده است

میگن ت. دوران جنگ نمیان
شما پرسیدی ؟؟ .

چه استفاده ای میشه ؟

نه.

من ک نه شرایطش و ندارم

من قصدشو دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد