بله قصدش رو دارم حالا باید قرار داد ببندم
من نه
چون گفتن تا۲۵سالگی قابل استفادس فقط
من ذخیره نکردم، چون دقیقا روزی که باید همسرم میرفت برای کیت و اینا، جنگ شد و تهران رو زدن
من خیلی دوس داشتم ولی شوهر بی معرفتم لج کرده میگه ن
عزیزم هزینه بهتون گفتن چقدره؟
من ثبت کردم اما بهم زنگ نزدن
از طرفی سرما هم خوردم
دوستم ماه پیش انجام داد زنگ زدن گفتن تعداد سلولها ب حد نصاب نرسیده انجام نشده حالا علتش نمیدونم چیه
من ۳۳ هفته ثبت کردم باید خودشون زنگ بزنن بعد قرارداد میارن در خونه امضا میکنی کیت رو هم میدن ک از الان بذاری تو ساک بیمارستان اما خبری نشد فکر کنم ب خاطر شرایط پیش اومده است
میگن ت. دوران جنگ نمیان
شما پرسیدی ؟؟ .
چه استفاده ای میشه ؟
نه.
من ک نه شرایطش و ندارم
من قصدشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.