۴ پاسخ

من کاراشو کردم مبلغ شانزده تومن الان سالی هفتصد برای شارژ

من دوست دارم انجام بدم ولی هزینش یکم زیاده ۱۶ تومن اولش باید بدی سالیانه ی مبلغی هم باید بدی

بنظرم خیلی هزینه اس زیاده!

ن تالا نکردم🫤

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان پسلی مامان پسلی هفته چهلم بارداری