سلام شما خون بند ناف ذخیره میکنید؟ کاربردی هست؟

۳ پاسخ

من امروز از دکترم مشورت خواستم گفت ضرورتی نداره هنوز علمشو کامل ایران نداره ولی بکنیدم بد نیستش میمونه براظ دیگه

یعنی چی خون بند ناف زخیره میکنن به چه درپی میخوره چجوریه

ذخیره کردنش که خیلی خوبه ولی خیلی گرون میگیرن

سوال های مرتبط

مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد