بچه ها میتونم جیگر بخورم یانه؟

۷ پاسخ

اره عزیزم من دکتر تغذیه رفتم گف هرچقد دوست داری بخور فقط بپز بخور کبابی ممکنه نیم پز باشه خوب نیس ولی بپز بخور قشنگ

الان ک علم و دکترا میگن خیلی کم باید بخوری ولی مادرشوهر من میگه تو هر ۲تا پسراش فقط هوس جیگر سفید و سیاه میکرده و کلا بیشتر ویارش اون بوده و میخورده هیچیم نشده ولی نمیدونم دیگه

جیگر ویتامین aداره الان بخوری اثرشو الان نمیزاره بعد زایمان میزاره خدایی نکرده ویتامین aباعث پیش فعالی میشه واسه همین میگن هویج .جیگر ...ممنوع

عزیزم ۳ماه اول خوردن جگر منع داره

بله در حد کم مجازه

من خوردم پنج تیکه اینا

در حد دوتا کوچولو

سوال های مرتبط

مامان بردیا🐣🫀 مامان بردیا🐣🫀 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🥹 مامان جوجو ممد🥹 ۳ ماهگی
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری