من الان میتونم دل و جیگر بخورم؟؟؟

۶ پاسخ

من چند باری خوردم یعنی هرچی باشه میخورم مثل قبل بارداری بجز گرمیجات دارو اینا

اره ب اندازه بخور

نخوری خیالت راحت تره ،من که نخوردم

منم تازه خوردم .یکبار در ماه عیب نداره زیاده روی نکن فقط در حد ۵.۶ تیکه

گروه توی روبیکا مخصوص بارداری و اقدامی هست تمایل داشتید آیدی بدید خوشحال میشم به جمعمون اضافه بشید❤️

آره بخور درد حد ۴ یا ۵ تیکه

سوال های مرتبط

مامان بردیا🐣🫀 مامان بردیا🐣🫀 ۵ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی