یه سوال جیگر میتونم بخورم ؟

۱۰ پاسخ

فاز اینا ک میگن نخور رو نمیفهمم .برا هفته هایه پایین ضرر داره الان دیگ اشکالی نداره .بخور بابا من حتی شربت زعفرونم خوردم از بس هوس کرده بودم اینا چیه اینا میگن .زنداییمم میگفت رو سه تا پسرام فقط جگر میخوردم همشونم سالمن

اصلا نخور

در حده یکی دو لقمه در حده رفع هوس فک نکنم ایرادی داشته باشه

نه اصلا اصلا نمیتونی

اره همه چی میشه خورد ولی به اندازه

من چن بار خوردم درخد ۴تیکه

من خودم خوردم

من دوبار خوردم تا الان

من ۳ بار خوردم تا حالا. دکتر گفت در حد دو سه تا تیکه کوچیک اشکالی نداره

نخیر

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🥹 مامان جوجو ممد🥹 ۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد