مامانا الان دیگه میتونم جیگر بخورم؟

۵ پاسخ

من تا زایمان نکرده بودم نخوردم
حالا بزار زایمان کردی بخور
اینقدی نمونده که

وای درد دلمو تازه کردی خواهر😭 فقط تو بارداری یکبار خوردم اونم در حد دوتیکه کوچولو

من مامانم سره من ویار جگر داشت😅😂🤦‍♀️میگه هر روز صبح میرفتم قصابی،میاوردم تنهایی میپختم و میخوردم.خداروشکر سالمم هستم😂

من تو بارداری 2بار خوردم در حد دو تیکه 3 تیکه

من میخوردم🙈

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد