دخترا رفتم تو 9 ماه میتونم جیگر مرغ بخورم یه مقدار؟؟

۸ پاسخ

نمی‌دونم خوبه یانه منکه هم توسه ماهه دوم و سوم جگرگوسفند خوردم چیزیم نشد بخور فقط کم‌بخور

کلا چیز خوبی توی بارداری نیست ولی خب اگر خیلی هوس میکنی یکم بخور در حد رفع هوس

ماما به من گفت جگر نخور ولی اگر خیلی هوس کرده بودی جگر مرغ بهتر از جگر گوسفنده
اگر نمیتونی جلو خودتو بگیری جگر مرغ بد نیست

من که هم جیگر مرغ خورد هم بوقلمون همون روزای اول 15یا 16هفنه اینا بودم ببین دکترم می‌گفت از هرچی کم مشکلی نداره درحد رفع هوس

بهتره نخوری

اره چرا نشه من چند بار اینا جگر گوسفند خوردم

۳ ماه اول و ۳ ماه آخر خوب نیس

نه نخور

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی