خانما من میتونم جیگر دنبه بخورم؟

۴ پاسخ

منم خوردم دیشب کمی اشکال نداره چیزی نمیشه فقط خوب باید بپزه

چرا نتونی ماهت دیگ بالاس سه ماه اول میگن رعایت کن

والا من ک اوایل نمیدونستم باردارم هفته ای دوبار جیگرکی بوذم
بعدشم ک فهمیدم باردارک باز خوردم

من که ظهر خوردم 🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان محیا 🎀 مامان محیا 🎀 ۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی