نه ماه دلم جیگر دنبه میخواد :))💔

۱۳ پاسخ

عزیزم بخور اشکالی نداره،درحد کم بخور من از اول بارداری کم میخوردم

اشتبا کردی نخوردی وقتی هوس میکنی بخور فقط کم بخور
من تو کل بارداری تا الان دوسه بار خوردم

منکه تا الان ۳بار خوردم مشکلی نداره کم بخوری

دیگ آخر راهی 🥹بد زایمان حسابی جیگر بخور تقویت بشی

بخور عزیزم هفته 200 گرم جیگر هیچ موردی نداره
من ک عاشقشم تو هردوتا بارداریم هی میخوردم😁

الان دیگ میتونی بخوری

بخور قربونت ی بار ک چیزی نمیشه

الان‌بخور عیبی نداره

بخور من ک دوبار خوردم

اخ گفتی منم دلم میخواد ولی میترسم

میتونی بخوری عزیزم من دوبار تا الان خوردم

بخوووور

خب کباب کن بخور نزار از نفست بگذره

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری