۱۱ پاسخ

من تو این نه ماه خوردم
چند شب پیش هم‌خوردم

من کلی خوردم هیچی نشده

بخور نوشجونت . فقط سه ماه اول قدغنه

اوایل خوب نبود منم چند شب پیش جات خالی خوردم موردی نداره

نه بخور

میتونی بخوری اشکال نداره

من هوس کرده بودم دوبار خوردم چیزی ام نشد

نه بابا هیچی نمیشه یه وعده بخوری

از دکترت بپرس ولی شنیدم میخورن گلم در حد ی سیخ بخور که ۶.۷تا دونه داشته باشه تیکه هاش هم کوچیک باشه نه بزرگ

من از اول تا همین دیشب خوزدم😁

در حد ۱سیخ میتونی

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه مامان رقیه هفته چهلم بارداری
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 ۱ ماهگی