من تو این نه ماه خوردم
چند شب پیش همخوردم
من کلی خوردم هیچی نشده
بخور نوشجونت . فقط سه ماه اول قدغنه
اوایل خوب نبود منم چند شب پیش جات خالی خوردم موردی نداره
نه بخور
میتونی بخوری اشکال نداره
من هوس کرده بودم دوبار خوردم چیزی ام نشد
نه بابا هیچی نمیشه یه وعده بخوری
از دکترت بپرس ولی شنیدم میخورن گلم در حد ی سیخ بخور که ۶.۷تا دونه داشته باشه تیکه هاش هم کوچیک باشه نه بزرگ
من از اول تا همین دیشب خوزدم😁
در حد ۱سیخ میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.