آیا خوردن جیگر توی این هفته ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم فقط سه ماه اول باید کمتر مصرف بشه

ماه اخری بخور دیگه هرچی دلت خاس

زیاده روی نکن، نوش جونت

نه دیگه

من از ماه اول خوردم تا اخر چیزی نشد ولی کم بخور

نح ضرر نداره بخور گلم

نه بابا در حد یه سیخ بخور خب نوش جووون

هرچیزی که دلته بخور فقط زیاده روی نکن

نه زیاده روی ضرر داره کم بخوری چیزی نمیشه

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی