دکتر من گفت هفته ای یبار بخورم
هیچ مشکلی ندارد فقط زیاد رویش هفته های اول ظرر داره اینجا این سوال هارو نپرس بدتر گیج میشی هرکس ی چیزی میگه از متخصص تغذیه سوال کن
این پیج کانال تغذیه هست
فقط ۳ماه اول ممنوعه
دکتر منم گفت اصلا تا اخر بارداری نخور
من از دکترم پرسیدم گفت اصلا نخور
نخور عزیزم
ن بابا اوکیه
من خوردم چند بار ولی کم بوده در حد چند تیکه
سه ماه اول مشکل داره بقیه مشکلی نداره
میگن ممنوعه اما من 3بار خوردم هیچی نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.