خورشت گوشت مشکلی ک نداره پروتئین هم دارع و خوبع ولی جگر ن خورده نشه بهتر
من که در طول بارداری چند باری خوردم دکتر من میگفت در حد هوس همچی مشگلی نداره
من ک از س ماه دوم زیاد خوردم ن استرس بگیر ن بترس هیچی نمیشه خیالت راحت من از دکترمم پرسیدم نوش جون خودت و بچت😅
بزار تموم شه بارداری با خیال راحت بخور من نخوردم چون خوب پخته نمیشه جدا از ویتامین آ جیگر
نه عزیزم بخور
۳ماه اول فقط مجاز نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.