مامانا میگم میشه تو این ماه جیگر بخورم یا نه فعلا

۷ پاسخ

من از اول بارداری خوردم تا الان
دکترم گفت عیبی نداره
می‌گفت میتونی دل بخور عالیع

کم بخور

بنظرم تا حالا طاقت آوردی نخور دیگه این چندوقت هم بگذره
جگر بخاطر ویتامین آ زیادش رو تکامل مغز بچه اثر میذاره

من ک از اول خوردم هروقت دلم بخواد میخورم هیچی هم نشده تا حالا بچه اولمم می‌خوردم

من دکترم اجازه داد گفت ماهی یکبار درحد ۴ سیخ موردی نداره
منم بعد ازاینهمه مدت رفتم و خورذم

من از اول بارداری می‌خوردم

میشه ولی کم بخوربازم

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی