سلام دوستان میتونم جیگر گوسفند بخورم یا نه
37هفتع هستم؟؟

۹ پاسخ

من ک خوردم

تو. دیگه اخر خطی راحت بخور

نوش جون بخور

جیگر بخور روش یه لیوان هم زعفران بخور یه ساعت بعد هم آب هویج میل کن مگه الان وقت سقطه😂😂😂😂

بخور مگه الان وقت سقطه جای منم بخور

اره بابا من از سه ماهه دوم خوردم

دیگ همه چی میتونی بخوری هر چقدر دوس داری بخور

اصلا کی گفته کم بخور من دکترم گف دیگ بخور

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی