دوستان تو این هفته هستم میتونم جیگر بخورم ؟؟

۱۰ پاسخ

هفته ای یه بار ضرر نداره
من که تا الان خوردم و خداروشکر همه چیز اوکی بوده
فقط اگه خوردی دیگه اون روز قرص آهن نخور

اره نوش جان

آره بخور

بخور کم بخور هوسونه من ک میخوردم

ولی باید مغز پخت بشه خامی نداشته باشه

اره من تو هفته های آخرخوردم

آره بزن گوگل میگه چقدر مجازه من هفته پایین تر خوردم دوبار

منم دیشب خوردم😫

من ک تاحالا هروقت دلم خواسته خوردم ☹️

سوال منم هست
خیییییللی دلم میخواد

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هامینم💙👶 مامان هامینم💙👶 ۱۳ ماهگی
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی